Căutăm o persoană fizică cu experienţă în salarizare şi resurse umane în sistem bugetar.
Cerinţe:
– studii superioare de specialitate
– vechime în muncă de minim 3 ani
– cunoştinţe de limba engleză (nivel mediu)
– cunoştinţe de operare pe calculator
Selecţia se va face pe baza de CV şi interviu.
Cei interesaţi sunt rugaţi să trimită CV la adresa secretariat@www.iiccmer.ro până la data de 10 decembrie 2015.
Candidaţii selectaţi pentru interviu vor fi anunţaţi până la data de 11 decembrie 2015. Interviul va avea loc la sediul IICCMER în data de 14 decembrie 2015 începând cu ora 10.
Activităţi:
– întocmire state de plata şi alte documente necesare plăţii salariilor,
– întocmire fişe fiscale,
– întocmire contracte individuale de muncă, gestiune dosare de personal, acte adiţionale, decizii legate de salariaţi
– gestiune Registru de evidenta a salariaţilor,
– întocmire declaraţie 112 şi declaraţie 205 pentru salariaţi şi colaboratori,
– întocmire adeverinţe salariaţi,
– întocmire rapoarte privind salarizarea,
– depunere documente legate de salarizare la ITM etc.
Sunt încurajate şi oferte din partea persoanelor juridice.